zondag, oktober 15, 2006

Cultfilms en k*tfilms in het huis !

Hier op het blog ga ik geen nieuwe posts meer plaatsen, ik laat het aan de woestijn en de tumbleweeds. Een paar maanden werken in de Blog-struktuur deed me verlangen naar een andere manier om filmbesprekingen online te plaatsen. Vandaar !

http://www.cultfilmsenkutfilms.com/ is een feit !

Een zee van ruimte, een makkelijker zelf te bepalen struktuur en lekker grote screenshots. Hoera ! Kom er 'ns een kijkje nemen en update alvast uw favorieten.

Ik ga me de volgende dagen vooral bezig houden met wat besprekingen van hier naar de site te versluizen - daarna zal ze geregeld ge-update worden. Ben niet van plan er een eenmansprojekt van te maken, dus als je zin hebt om wat van je dvd-besprekingen het wereldwijde web in te slingeren - contacteer me !

Neem contact op via e-mail

Tot ziens op cultfilms en kutfilms !

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Knappe blog hier. Doe zo verder! Hier in Belgiƫ hebben we pas de Nacht van de Wansmaak gehad. Ik denk dat het programma jou ook wel zou aanstaan.

Anoniem zei

Bedankt! Ben zelf ook Belg, hoor. Vrijdag naar de Nacht van de Wansmaak gaan zien, Jan Verheyen ten spijte me toch goed vermaakt.

M'n blog hier is trouwens ten einde - ga me enkel nog bezig houden met http://www.cultfilmsenkutfilms.com - kom zeker af en toe 'ns een kijkje nemen! Voorlopig staat er nog niet veel op, maar er zal gestaag nieuw materiaal op geplaatst worden.