zaterdag, augustus 19, 2006

Cultfilms en kutfilms: Nieuwe aanwinsten

Met The Hudsucker Proxy is m'n Coen broertjes-collectie dan uiteindelijk toch kompleet - hoera ! Betekent dus wel dat The Ladykillers ook in de kast staat, wat de jubelstemming in het juiste perspektief plaatst.

Bij de Pakistaanse nachtwinkel had ik gevraagd of ze me Company van Ram Gopal Varma konden bezorgen. Vandaag waren ze blij me te kunnen zeggen dat de DVD gevonden was en dat ik geluk had want 't is een dubbeluitgave - naast Company staat ook Varma's Satya erop. Twee Bolly-films op één schijfje ? Satya had ik trouwens al, dus echt gelukkig was ik niet. Vijf uur en een half aan film op een DVD die maar 3,17 Gb aan data bleek te bevatten - je kan je voorstellen. Best m'n bril afzetten en omgekeerd in een kast gaan staan als ik 'm bekijk.

Geen opmerkingen: